Alla inlägg den 15 mars 2013

Av sara rosenberg - 15 mars 2013 23:11

När jag kom till stallet idag fick jag ett sms av Nina som undrade om hon fick komma över hem till mig ikväll på tjejkväll och det ville jag såklart! Så vi bestämde att vi skuöle lyxa till det med pizza och bara ha det trevligt!
Det gick föresten superbra med glitra i stallet idag och hon va superduktig ute på den lilla promenaden utanför stallet!
Efter stallet åkte jag direkt till tuna park och hälsade på min syssling Rebecka, och så köpte jag även lite fisk till akvariet!
Väl hemma igen fick jag sms om ändrade planer ikväll, det blev tjejkväll hemma hos Nina istället! Vi hade en lång och superbra kväll med massa välbehövt prat? nu blir det sängen!

Av sara rosenberg - 15 mars 2013 10:23

Lyxade till det med lite sovmorgon idag!
Idag är det stallet som står först på schemat. Ska nog försöka ta ut glitra på en liten promenad utanför stallet. Och efter stallet ska jag åka till tuna park och hälsa på Rebecka som jobbar idag :) tänkte köpa lite fisk så jag har lite fler fiskar nu när jag ska köpa mig ett större akvarium! :)
Föe övrigt så saknar jag Felix! Vi är hundvakt till jimmies pappas hund isa och så felix ochh isa rök ihop i onsdags kväll så får felix bo hos mamma och pappa tills på söndag! Just nu har lisa lånat felix en stund så han får ha lite kul med henne idag :) tack för det Lisa :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards